Home»Dış Haberler»OPEL’DEN HER BİR ÇALIŞANA 2 BİN EURO İKRAMİYE

OPEL’DEN HER BİR ÇALIŞANA 2 BİN EURO İKRAMİYE

Opel’in ana şirketi Stellantis’in yaklaşık 13 bin çalışanı için iyi haber: Yine yıllık ikramiye alacaklar.

Opel ana şirketi Stellantis geçen yıl önemli ölçüde daha fazla kazandı ve daha yüksek satış fiyatları ve tasarruflardan yararlandı.

Dünyanın en büyük dördüncü otomobil şirketinin çarşamba günü açıkladığı gibi, net kâr geçen yıla göre iyi bir çeyrek olan 16,8 milyar euroya yükseldi.

Satışlar yüzde 18 artarak 179,6 milyar euroya ulaştı – ancak Stellantis, 5,7 milyon teslimatla Peugeot, Fiat, Chrysler ve Opel gibi markalarla yaklaşık yüzde iki daha az araç sattı. Zayıf euronun bir sonucu olarak artan fiyatlar ve döviz kuru etkileri en büyük itici gücü sağladı.

Almanya’daki yaklaşık 13 bin Stellantis çalışanı, bir kez daha yıllık 2 bin euroluk ikramiyeyi sabırsızlıkla bekleyebilir. İK Müdürü Ralph Wangemann, ‘Bu, çalışanlarımız için art arda dördüncü ödeme ve bir takvim yılı için en yüksek miktar. Kâr paylaşım anlaşması iş konseyi ile kararlaştırıldı ve Opel’de belirlenen hedefleri dikkate alıyor’ dedi.

Ödemeler, çalışanların geçen yılki performansını dikkate alıyor. 2021’de Almanya’daki çalışanlar için zaten eşit derecede yüksek bir ikramiye vardı, ancak bu daha uzun bir süreyi hesaba kattı.

Stellantis, küresel olarak 2022 için çalışan ödemelerini 200 milyon artırarak 2 milyar euroya çıkardı. Buna kar paylaşımı ve değişken ikramiyeler dahildir. CEO Tavares, ‘Şirket iyi gidiyorsa, tüm çalışanlar iyi gidiyor’ dedi.

BİZİ DESTEKLEYİN

UYARI: Yayınlanan haber, yazı ve fotoğrafların tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilse dahi haber, yazı ve fotoğraflar özel izin alınmadan kullanılamaz.

BİZİ FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİNİZ. TIKLA VE TAKİP ET