Home»Dış Haberler»ÇAĞRI MERKEZİNİ 22 BİN KEZ ARADI, CEZADAN KURTULAMADI

ÇAĞRI MERKEZİNİ 22 BİN KEZ ARADI, CEZADAN KURTULAMADI

Adıyaman’da 112 Acil Çağrı Merkezi’ni 2 ayda 22 bin 217 defa arayarak hattı meşgul eden kişiye para cezası verildi.

Alınan bilgiye göre, kentte bir kadın sim kartı olmayan ve IMEI kaydı bulunmayan gümrük kaçağı cep telefonu ile 14 Ekim-14 Aralık arasında 112 Acil Çağrı Merkezi’ni 22 bin 217 defa aradı.

Hattı meşgul eden kadını bulmak için çalışma başlatan ekipler, şüphelinin adresini tespit etti. Kadına 561 lira idari para cezası uygulandı.

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nün kadın hakkında Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunacağı öğrenildi.

BİZİ DESTEKLEYİN

UYARI: Yayınlanan haber, yazı ve fotoğrafların tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilse dahi haber, yazı ve fotoğraflar özel izin alınmadan kullanılamaz.

BİZİ FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİP EDİNİZ. TIKLA VE TAKİP ET